مبانی کمپین سازی
درباره این دوره
کمپین به معنی هماهنگی و کار دسته جمعی برای رسیدن به یک هدف خاص بیشتر با ته مایه سیاسی یا تبلیغاتی است. کمپین ناظر به ساختار هم هست مانند ستاد تبلیغاتی.
چگونگی حضور در هر رسانه مستقیما به خصوصیات آن رسانه و مخاطبانش بستگی دارد. باید کانال های مناسب را با توجه به اهداف خود و ویژگی های رسانه اجتماعی انتخاب و سپس استراتژی یکپارچه برای حضور در آنها تهیه شود.باید دقت داشت در عین تفاوت حضور در هر یک از رسانه ها، کمپین باید یکپارچه باشد: وحدت در عین کثرت. کمپین شما باید دارای اصول مشخصی باشد که در تمامی رسانه ها رعایت شود.
اینکه چطور میتوان یک کمپین هدفمند و موفق را طراحی و اجرا کرد؟ باید تاکید کنیم که موفقیت در کمپینهای شبکههای اجتماعی، به دانش اولیه و کافی از بازاریابی شبکههای اجتماعی نیاز دارد. در اینجا به آموزش صفر تا صد کمپین سازی می پردازیم.
اهداف یادگیری
مخاطب هدف
- علاقمندان به حوزه رسانه، شبکه های اجتماعی، خبرنگاران، دانشجویان ارتباطات و...