مبانی کمپین سازی

1 نفر ثبت نام کرده اند
حدیث ابراهیمی راد
photo_2022-12-14_06-15-21
محمدعلی حبیبی
اخرین بروزرسانی آذر ۲۳, ۱۴۰۱

درباره این دوره

کمپین به معنی هماهنگی و کار دسته جمعی برای رسیدن به یک هدف خاص بیشتر با ته مایه سیاسی یا تبلیغاتی است. کمپین ناظر به ساختار هم هست مانند ستاد تبلیغاتی.

چگونگی حضور در هر رسانه مستقیما به خصوصیات آن رسانه و مخاطبانش بستگی دارد. باید کانال های مناسب را با توجه به اهداف خود و ویژگی های رسانه اجتماعی انتخاب و سپس استراتژی یکپارچه برای حضور در آنها تهیه شود.باید دقت داشت در عین تفاوت حضور در هر یک از رسانه ها، کمپین باید یکپارچه باشد: وحدت در عین کثرت. کمپین شما باید دارای اصول مشخصی باشد که در تمامی رسانه ها رعایت شود.

اینکه چطور می‌توان یک کمپین هدفمند و موفق را طراحی و اجرا کرد؟ باید تاکید کنیم که موفقیت در کمپین‌های شبکه‌های اجتماعی، به دانش اولیه و کافی از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نیاز دارد. در اینجا به آموزش صفر تا صد کمپین سازی می پردازیم.

برچسب ها

اهداف یادگیری

1. چیستی کمپین در حوزه کنش گری
2. کمپین سازی در حوزه رسانه های اجتماعی
3. مراحل ایجاد کمپین
4. تکنیک های ایجاد کمپین
5. ارزیابی کمپین

مخاطب هدف

  • علاقمندان به حوزه رسانه، شبکه های اجتماعی، خبرنگاران، دانشجویان ارتباطات و...

برنامه تحصیلی

5 درس

دوره مبانی کمپین سازی

درس اول21:39
درس دوم18:00
درس سوم12:58
درس سوم19:38
درس پنجم15:28

اساتید دوره

حدیث ابراهیمی راد

5.0/5
16 دوره
1 دیدگاه
37 دانشجو
مشاهده بیشتر

محمدعلی حبیبی

0/5
1 دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

رایگان
سطح
همه سطح‌ها
icon
تعداد درس
5 درس
icon
موضوع
icon
زبان
فارسی
اعتبار ثبت نام: مادام العمر
https://mobinonline.ir/lms/?p=4933 کپــی icon