فاجعه انسانی در غزه

یک قرص نان و یک لیوان آب، حداکثر سهم روزانه هر کودک فلسطینی از کمک‌های بین المللی به غزه 🔹در سایه تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قطع شاهرگ های حیاتی مانند آب و برق، نیاز به ارسال کمک های خارجی به غزه بیش از پیش احساس می شود. 🔹شهروند فلسطینی: حداقل […]

یک قرص نان و یک لیوان آب، حداکثر سهم روزانه هر کودک فلسطینی از کمک‌های بین المللی به غزه

🔹در سایه تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و قطع شاهرگ های حیاتی مانند آب و برق، نیاز به ارسال کمک های خارجی به غزه بیش از پیش احساس می شود.

🔹شهروند فلسطینی: حداقل های زندگی در مراکز اسکان آوارگان وجود ندارد. در همین مدرسه کوچک در حال حاضر 3 هزار نفر اسکان داده شده اند.به هر کودک یک قرص نان و یک لیوان آب آشامیدنی به عنوان جیره روزانه داده می شود. این در شرایطی است که بسیاری دیگر نیز به دلیل بیماری قند، فشارخون و مشکل دیالیز، شرایط وخیمی را تجربه می کنند.

🔹بسیاری از کمک های بین المللی با کارشکنی رژیم صهیونیستی با تاخیر وارد نوار غزه می شوند. علاوه بر این کمک های مزبور هیچ تناسبی هم با حجم فاجعه انسانی در این باریکه ندارد.

🔹«حمد ابومصبح»؛ مدیر عملیات هلال احمر فلسطین: در تخصیص کمک های بین المللی، بیمارستان ها به ویژه بخش های مراقبت های ویژه، قلب،‌ زنان و اطفال در اولویت قرار دارند. کمک ها در حال حاضر شامل مواد غذایی و شیر است.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=34383 کپی