دکترین کار خودشونه دوباره به اسرائیل رسید!

بعد از جنایت باورنکردنی شب گذشته رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستانی در غزه، سخنگوی ارتش این رژیم امروز اعلام کرد موشک‌های نیروهای مقاومت به این مرکز درمانی برخورد کرده و اسرائیل نقشی در این بمباران نداشته است. به همین بهانه دروغ‌های صهیونیست‌ها در زمان‌های مختلف را بررسی کردیم:  در ۲۷ آگوست سال ۲۰۲۲ ارتش […]

بعد از جنایت باورنکردنی شب گذشته رژیم اسرائیل در حمله به بیمارستانی در غزه، سخنگوی ارتش این رژیم امروز اعلام کرد موشک‌های نیروهای مقاومت به این مرکز درمانی برخورد کرده و اسرائیل نقشی در این بمباران نداشته است. به همین بهانه دروغ‌های صهیونیست‌ها در زمان‌های مختلف را بررسی کردیم:

 در ۲۷ آگوست سال ۲۰۲۲ ارتش رژیم صهیونیستی در جریان «عملیات سپیده‌‌دم» با حمله هوایی به قبرستان الفلوجه در شمال جبلیه (ناحیه‌ای در نوار غزه) منجر به شهادت ۵ کودک خردسال شد. ارتش این رژیم در ابتدا منکر این جنایت شد و واقعه را به پرتاب اشتباه راکت نیروهای جهاد نسبت داد. اما بعد از گذشت چند روز از این واقعه تلخ، روزنامه هاآرتص در گزارشی نوشت چند منبع دفاعی به این روزنامه اطلاع دادند که این کودکان بر اثر حمله هوایی اسرائیل کشته شده‌اند.

قتل عام مردم روستای قانا در جنوب لبنان جنایت دیگری بود که توسط ارتش تروریست اسرائیل در ۱۸ آپریل سال ۱۹۹۶ به وقوع پیوست. در آن ماه درگیری حزب‌الله‌لبنان و رژیم صهیونیستی در جریان بود و ۸۰۰ نفر از مردم غیر نظامی منطقه در محوطه تحت نظارت سازمان ملل پناه گرفته بودند.

ارتش صهیونیست که از غیر‌نظامی بودن پناهندگان این منطقه اطلاع کامل داشت توپ‌خانه‌های خود را روی منطقه تنظیم کرد و در حمله‌ای که نفتالی بنت فرماندهی ‌آن را بر عهده داشت ۱۰۶ نفر به شهادت رسیدند. این کشتار بی‌رحمانه نیز از طرف رژیم صهیونیستی انکار شد، اما کمی بعد سازمان ملل فیلمی منتشر کرد که نشان می‌داد پرنده بدون سرنشین این رژیم ساعاتی قبل از حمله بالا سر منطقه در حال پرواز بوده است.

ماجرای بعدی هم به سال ۲۰۲۲ و قتل خبرنگار فلسطینی-آمریکایی شیرین ابوعاقله برمی‌گردد، بعد از این اتفاق مقامات صهیونیست با ادعای اینکه خانم ابوعاقله بر اثر شلیک‌های ممتد نیروهای مقاومت کشته شده، انگشت اتهام را به سوی نیروهای مقاومت دراز کردند. اما چند روز بعد ارتش آن‌ها اعلام کرد که قتل این خبرنگار با شلیک سربازان صهیونیست به وقوع پیوسته است.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=33582 کپی