حمله خاخام ارشد اسرائیلی به همجنسبازان اسرائیل

خاخام شلومو عمار توکف، خاخام بیت المقدس در سخنانی علیه همجنسبازان اعلام کرد: در خیابان های شهر قدم می زنند و به تخلفات و گناهانشان افتخار می کنند. دنیا را تباه کرده اند، شرمساری را شرمنده کرده اند، حتی پایه هایی که در فطرت انسان است، خراب و ویران شده است، حتی در کنوانسیون های […]

خاخام شلومو عمار توکف، خاخام بیت المقدس در سخنانی علیه همجنسبازان اعلام کرد: در خیابان های شهر قدم می زنند و به تخلفات و گناهانشان افتخار می کنند. دنیا را تباه کرده اند، شرمساری را شرمنده کرده اند، حتی پایه هایی که در فطرت انسان است، خراب و ویران شده است، حتی در کنوانسیون های اجتماعی که برای همه دنیا توافق شده است آشفتگی بزرگی وجود دارد، این پنجاهمین دروازه نجاست است که به آن رسیده اند.

این وضعیت نسل امروز است، هیچ حد و مرزی وجود ندارد، اعمالی که انسان حتی چند سال پیش تصورش را هم نمی‌کرد کاملاً مباح شده است. کسانی که سقوط اخلاقی وحشتناک را که حد و مرزی ندارند به رسمیت می شناسند، کارهایی که هیچ کس جرأت فکر کردن به آن ها را نداشت، امروز در خط مقدم هر خیابانی هستند، در خیابان های یک شهر قدم می زنند و افتخار می کنند.
افتخار می کنند به معصیت ها و گناهانی که انسان ها و حیوانات مرتکب نمی شوند و آنها انجام می دهند، وای بر ما که به این امر رسیده ایم. وای بر کسانی که چاپلوسی اعتقاد آنها را می کنند و می ترسند به آنها بگویند سیاه و بدوی هستند.

 

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=26942 کپی