اضطراب در جامعه صهیونیست‌ها

رژیم صهیونیستی به دنبال بروز اضطراب عمومی در سرزمین‌های اشغالی در تدارک رزمایش جدیدی است. به نظر می‌رسد برخلاف هدف برگزارکنندگان که درپی ایجاد اطمینان برای صهیونیست‌ها هستند این رزمایش به هراس بیشتر آنان منجر گردد. این رزمایش که “ضربت کوبنده” نام دارد در مرزهای شمالی برگزار خواهد شد. رژیم تنها چند روز قبل یک […]

رژیم صهیونیستی به دنبال بروز اضطراب عمومی در سرزمین‌های اشغالی در تدارک رزمایش جدیدی است. به نظر می‌رسد برخلاف هدف برگزارکنندگان که درپی ایجاد اطمینان برای صهیونیست‌ها هستند این رزمایش به هراس بیشتر آنان منجر گردد.

این رزمایش که “ضربت کوبنده” نام دارد در مرزهای شمالی برگزار خواهد شد. رژیم تنها چند روز قبل یک رزمایش سراسری را به پایان برده است.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند ارتش از ترس نفوذ نیروهای رضوان حزب‌الله به شهرک‌های شمالی، انجام آدم‌ربایی، کشتار، پرتاب موشک های سنگین و کوتاه برد به سمت این شهرک ها در جنگ آتی، این رزمایش را در شمال برگزار می‌کند.

در مانور ضربت کوبنده در اقدامی وارونه با نام پرهیبت آن تخلیه شهرک‌های نزدیک مرز شمالی نیز شبیه‌سازی خواهد شد. ارتش رژیم برای این منظور به طور ناگهانی نیروهای ذخیره را فراخوانده است.

ریشه هراس در شمال به واقعه چند ماه پیش در چهارراه مهم مجیدو در شمال فلسطین اشغالی بازمی‌گردد که رژیم مدعی است حزب الله طی آن یک عامل شهادت طلب خود را از مرز به داخل سرزمین‌های اشغالی نفوذ داد. این عامل که صهیونیست‌ها چندین روز به دنبال او بودند بمبی را در چهارراه مزبور منفجر کرد که به انهدام یک خودرو و زخمی شدن سرنشین صهیونیست آن انجامید. تهدیدات جدید حزب الله در قالب رزمایش اخیر این گروه در نزدیکی مرزهای فلسطین اشغالی نگرانی شهرک‌نشینان صهیونیست از وقوع جنگ را تشدید کرده است.

منبع: فرهیختگان

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=24467 کپی