وقتی دانشگاه تریبون کمونیست و تجزیه طلب می‌شود

  🔶روز گذشته در جلسه دفاع‌ پایان‌نامه لیلا حسین زاده در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در آغاز جلسه دفاع جملات عجیبی مطرح شد. 🔶در این جلسه حسین زاده با یاد از افراد کمونیست تجزیه‌طلب مانند قاضی محمد و جعفر پیشه وری ارائه خود را آغاز کرد و انتشار فیلم جلسه دفاع واکنش‌های بسیاری داشت. […]

 

🔶روز گذشته در جلسه دفاع‌ پایان‌نامه لیلا حسین زاده در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران در آغاز جلسه دفاع جملات عجیبی مطرح شد.

🔶در این جلسه حسین زاده با یاد از افراد کمونیست تجزیه‌طلب مانند قاضی محمد و جعفر پیشه وری ارائه خود را آغاز کرد و انتشار فیلم جلسه دفاع واکنش‌های بسیاری داشت.

🔶نکته قابل ذکر در این باره اجازه ورود این دانشجو به دانشگاه با لباسی مانند نیروهای کومله از سوی حراست دانشگاه است و اجازه آغاز ارائه از سوی اساتید علی رغم کشف حجاب دانشجو بود.

🔶نکته جالب تر این است که حسین زاده عنوان پایان نامه خود را دفاع از هویت ملی و هویت قومی بیان می‌کند و در عین حال از تجزیه طلبان تمامیت ارضی و ملی ما حمایت می‌کند

🔶در نهایت باید دید دانشگاه تهران و وزارت علوم چه واکنشی نسبت به نقض قوانین کشور و صحبت‌های ضد تمامیت ارضی ایران در نهاد دانشگاه دارد.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم

ویدئو جهت دانلود

ویدئو کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=31773 کپی