واکنش کاربران به سفر رضا پهلوی به فلسطین اشغالی

رضا پهلوی روز گذشته در حساب توئیتری خود اعلام کرد قصد دارد به اسرائیل سفر کند و ضمن ابلاغ پیام دوستی مردم ایران به این کشور(!)، برای رفع بحران منابع آب در ایران، با متخصصان صهیونیستی گفت و گو کند. ادعایی که موجب شد کاربران توئیتری در بخش نظرات توئیت، پاسخ پهلوی و نظر حقیقی […]

رضا پهلوی روز گذشته در حساب توئیتری خود اعلام کرد قصد دارد به اسرائیل سفر کند و ضمن ابلاغ پیام دوستی مردم ایران به این کشور(!)، برای رفع بحران منابع آب در ایران، با متخصصان صهیونیستی گفت و گو کند. ادعایی که موجب شد کاربران توئیتری در بخش نظرات توئیت، پاسخ پهلوی و نظر حقیقی مردم ایران درباره رژیم غاصب صهیونیستی را ارائه کنند.

پهلوی در توئیت خود نوشت: «در راه اسرائیل هستم. هدف من از این سفر، ابلاغ پیام دوستی ملت ایران، گفتگو با متخصصان آب اسرائیلی درباره چگونگی مواجهه با بحران منابع آب ایران ناشی از سوءاستفاده رژیم جمهوری اسلامی، و ادای احترام به قربانیان هولوکاست هم‌زمان با روز یادبودشان است. می‌خواهم مردم اسرائیل بدانند که جمهوری اسلامی نماینده مردم ایران نیست. پیوند دیرین میان دو ملت ایران و اسراییل می‌تواند دوباره برقرار شود و به هر دو ملت سود برساند. به اسرائیل می‌روم تا نقشم برای ساختن آن آینده روشن‌تر را ایفا کنم.»

کی تو رو نماینده ملت ایران کرده؟+ عکس

کاربران توئیتری در واکنش به این توئیت در ابتدا به ادعای «نمایندگی رضا پهلوی از طرف ملت ایران» اشاره کرده و نوشتند: کی تو رو نماینده مردم ایران کرده؟. برخی هم این ادعای پهلوی را ناشی از توهم و دلبستن به چند امضای وکالت معاندین به او قلمداد کردند. در ادامه کاربران توئیتری اظهار کردند که رژیم صهیونیستی اولا یک رژیم آپارتاید بوده که اخیرا اعتراضات گسترده را نسبت به سیاست های خود شاهد بوده، ثانیا این رژیم خود در مسیر سقوط و انزوا قرار دارد و این سفر علاوه بر اینکه رضا پهلوی و جریان اپوزیسیون نه تنها رژیم آپارتاید را تایید کرده، بلکه دست دوستی و همکاری به سمت آن دراز می کند.

در ادامه واکنش های توئیتری ها به سفر رضا پهلوی به سرزمین های اشغالی را مشاهده می کنید.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=20030 کپی