هزینه آوارگی ۲۰۰هزار صهیونیست بر دوش کابینه نتانیاهو

    «علی مطر»، کارشناس لبنانی در ویدیویی تحلیلی به تشریح اهداف حزب الله لبنان از تداوم درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین تلاش های فرانسه و انگلیس به منظور جداسازی جبهه جنوب لبنان از غزه و تضعیف قدرت بازدارندگی حزب الله پرداخته است. حزب‌الله با اتکا به توان بازدارندگی موشکی و پهپادی […]

 

 

«علی مطر»، کارشناس لبنانی در ویدیویی تحلیلی به تشریح اهداف حزب الله لبنان از تداوم درگیری با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین تلاش های فرانسه و انگلیس به منظور جداسازی جبهه جنوب لبنان از غزه و تضعیف قدرت بازدارندگی حزب الله پرداخته است.

حزب‌الله با اتکا به توان بازدارندگی موشکی و پهپادی خود توانست، سایه جنگ را از سر لبنان دور نگه دارد و چالشی راهبردی را برای ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه شمال سرزمین های اشغالی رقم زند.

رژیم صهیونیستی تا به اکنون متحمل خسارات عمده ای شده که مهم ترین آنها آوارگی و تخلیه بیش از 45 شهرک و آوارگی بیش از ۲۰۰ هزار شهرک نشین اسرائیلی در شمال سرزمین های اشغالی است.

طرح پیشنهادی فرانسه به منظور حل و فصل پرونده ترسیم مرزها میان لبنان و فلسطین اشغالی در حقیقت تلاشی برای جداسازی جبهه جنوب لبنان از جبهه غزه و دور کردن حزب الله از مناطق مرزی شمال سرزمین های اشغالی است.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم

ویدئو جهت دانلود

ویدئو کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=46503 کپی