موشک‌های سپاه بر فراز قدس؛ نماد فروپاشی اسرائیل

همزمان با عملیات تاریخی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، مردم بیروت و جنوب لبنان با به راه انداختن کاروان های خودرویی، واکنش قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند. خبرنگار تسنیم با حضور در برخی از روستاهای جنوب لبنان نظر شهروندان لبنانی را پیرامون عملیات «وعده صادق» جویا شده است. یک جوان لبنانی […]

همزمان با عملیات تاریخی «وعده صادق» ایران علیه اسرائیل، مردم بیروت و جنوب لبنان با به راه انداختن کاروان های خودرویی، واکنش قاطع ایران به جنایات رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

خبرنگار تسنیم با حضور در برخی از روستاهای جنوب لبنان نظر شهروندان لبنانی را پیرامون عملیات «وعده صادق» جویا شده است.

یک جوان لبنانی ساکن منطقه جنوب در واکنش به خبر این عملیات گفت: این اتفاق دل همگان را شاد کرد. پیش خودمان فکر می کردیم الان اوضاع اسرائیل چگونه است؟ دچار چه وحشتی شدند!

یک شهروند دیگر ساکن جنوب لبنان نیز اظهار داشت: عملیات وعده صادق پاسخ بزرگی به اسرائیل بود تا در آینده قبل از هر تجاوزی، در لبنان یا سوریه، همه معادلات را ارزیابی کند.

اسرائیل پس از عملیات پهپادی و موشکی ایران دست به بمباران شهرهای خیام و کفرکلا در جنوب لبنان زد که بلافاصله با واکنش نیروهای مقاومت اسلامی لبنان و بمباران مواضع نظامیان صهیونیست در نفح، یردن و کیلع در جولان اشغالی سوریه مواجه شد.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم

ویدئو جهت دانلود

ویدئو کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=44283 کپی