مردم پاى كار اما چشم انتظار

مردم آمدند مثل همه روزهاى سرنوشت‌ساز تاريخ انقلاب

مردم آمدند مثل همه روزهاى سرنوشت ساز تاريخ انقلاب.مصمم آمدند با اراده اى مثال زدنى و فراتر از انتظار با وجود دلخورى ها و نارضايتى از مشكلات و كاستى ها اما پاى كار ايران و اسلام و پاى كار انقلاب، مشاركتى فراتر از انتظار را رقم زدند.

مردم به تكليف عمل كردند

مردم آمدند مثل همه روزهاى سرنوشت ساز تاريخ انقلاب. مصمم آمدند با اراده اى مثال زدنى و فراتر از انتظار با وجود دلخورى ها و نارضايتى از مشكلات و كاستى ها اما پاى كار ايران و اسلام و پاى كار انقلاب، مشاركتى فراتر از انتظار را رقم زدند.

تبليغات مستمر معاندان و بدخواهان نظام، جريان برانداز و ضد انقلاب حتى برخى راديكال هاى داخلى براى تحريم انتخابات و نااميد سازى مردم از حضور پاى صندوق هاى راى بر اساس آمارهاى اوليه ميزان مشاركت نتيجه بخش نبوده است.

با توجه به اتفاقات تلخ سال گذشته جريان اپوزيسيون چشم اميد به كاهش مشاركت در انتخابات ١٤٠٢ دوخته بود اما مقايسه آمارهاى اوليه با سال ١٣٩٨ به خوبى نشان مى دهد دعوت به تحريم نافرجام بوده و مردم با وجود گلايه ها پاى كار نظام ماندند و با حضور پاى صندوق هاى راى پيام روشنى به تحريم طلبان دادند.

گلايه ها ،ضعف ها و مشكلات اقتصادى به جاى خود باقى است و اين حضور، مسئوليت و تكليف كارگزاران نظام را دوچندان مى كند.

آنها كه آمدند چشم انتظار تغيير و تحول ، كار و تلاش جهادى و همت مسئولين براى حل مشكلات كشور خواهند بود.

مردم به تكليف عمل كردند و حالا نوبت مسئولين و قواى سه گانه است كه قدرشناس اين حمايت و همراهى با همتى دوچندان پاسخگوى انتظار اين ملت وفادار باشند.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=42741 کپی