سیاست ترور رژیم نامشروع صهیونیستی

سیاست مشت آهنین را در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین

رژیم صهیونیستی که از شروع جنگ غزه، سیاست «مشت آهنین» را در برابر مردم بی‌دفاع فلسطین به کار گرفت و بی‌اعتنا به همه‌ ارزش‌های وجدانی و انسانی، روزبه‌روز بر بی‌رحمی و ترور و سرکوبگری خود می‌افزاید، در جدیدترین اقدام غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای خود با انفجار در دستگاه‌های ارتباطی در لبنان، شهروندان این کشور را مورد هدف قرار داده است.

امروز با موجودیتی در منطقه و اراضی اشغالی روبه‌رو هستیم که هیچ ابایی از هیچ جنایتی ندارد و با عبور از تمامی خط قرمزها، مرزهای اخلاقی را جابه‌جا کرده است و به دلیل حمایت کشورهای غربی و عدم پاسخگویی در برابر نهادها و سازمان‌های بین‌المللی، هیچ مانع و تهدیدی در برابر جنایت‌های خود
نمی‌بیند.
رژیم اسرائیل علاوه بر نسل‌کشی و هولوکاست علیه ملت فلسطین، با ترورهای دولتی و استراتژی «اگر شخصی خواست تو را بکشد، برخیز و تو اول، او را بکش» منطقه را به جای ناامنی تبدیل کرده است، از دانشمند، سیاستمدار، نظامی گرفته تا شهروندان عادی در لیست اهداف ترور رژیم اسرائیل وجود دارند و عدم مقابله و پاسخگویی در برابر نهادهای بین‌المللی، این رژیم را در ادامه جنایت‌هایش جسورتر و گستاخ‌تر کرده است.
رژیم اسرائیل از روش‌های متعددی از جمله بمب‌های بسته‌ای، حمله مسلحانه، بمب‌های خودرو، تک‌تیرانداز، مواد شیمیایی سمی، خفگی، پهپادها و بمباران هوایی گسترده برای انجام ترور استفاده کرده که در نمونه اخیر با عملیات تروریستی و انفجار در دستگاه‌های ارتباطی (پیجر) در لبنان نه‌تنها به نیروهای حزب‌الله بلکه به بسیاری از شهروندان از جمله نگهبانان مجتمع‌های مسکونی و محیط‌بانان نیز آسیب رسانده است. دستگاه‌هایی که به دلیل جلوگیری از ردیابی و شنودهای رژیم صهیونیستی مورد استفاده برخی از شهروندان لبنانی قرار می گرفت و این اتفاق  برای استفاده از هر دستگاهی که فناوری الکترونیکی دارد، نگرانی ایجاد می‌کند و موجب گسترش چتر امنیتی حتی برای شهروندان عادی می‌شود.

وال‌استریت‌ژورنال به نقل از شرکت امنیتی «لوبک اینترنشنال» نوشته انفجار در دستگاه‌های ارتباط رادیویی در لبنان احتمالا از طریق یک بدافزار صورت گرفته است.
طبق ادعای این شرکت، این بدافزار احتمالا باعث بالا رفتن دمای باتری‌های این دستگاه‌ها و انفجار در آن‌ها شده است؛ اما برخی از کارشناسان می‌گویند باطری برای ایجاد چنین انفجاری باید به 1200 درجه برسد و چنین قدرت انفجاری نمی‌تواند کار باتری یک دستگاه
باشد.
برخی گمانه‌زنی‌ها نیز به سمت خرابکاری سخت‌افزاری و احتمال جاسازی «تی‌ان‌تی» رفته است.
علت فنی قطعا در روزهای آینده مشخص خواهد شد؛ اما آنچه مهم است، جلوگیری از اقدامات غیراخلاقی این رژیم نامشروع است که باید فکر اساسی برای آن کرد. رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر برای گسترش جبهه جنگ غزه همه تلاش خود را کرده است و قطعا اقدامات تحریک‌آمیز آن تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ادامه خواهد داشت.
بنابراین می‌طلبد جبهه مقاومت با استراتژی جدیدی برای ضربه هدفمند و کاری به رژیم صهیونیستی، بازدارندگی لازم را برای جلوگیری از چنین جنایت‌هایی ایجاد کنند.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=55068 کپی