دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی با رهبر انقلاب

رهبر انقلاب: نخبگان کشور امروز به یک خیز جدید احتیاج دارند. رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: این خیز باید با همراهی این دولت و همکاری مسئولان جوان در بدنه دولت و همت مجموعه نخبگان انجام شود. رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و […]

رهبر انقلاب: نخبگان کشور امروز به یک خیز جدید احتیاج دارند.

رهبر انقلاب هم‌اکنون در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: این خیز باید با همراهی این دولت و همکاری مسئولان جوان در بدنه دولت و همت مجموعه نخبگان انجام شود.

رهبر انقلاب: اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.

رهبر انقلاب: دولت غاصب صهیونیستی باید محاکمه شود

آمریکا در جنایات اخیر مسئول است

رهبر انقلاب: بنابر اطلاعات متعدد ما، سیاست جاری هفته اخیر داخل رژیم صهیونیستی را آمریکا‌یی‌ها دارند تنظیم می‌کنند؛ آمریکا در جنایات اخیر مسئول است. بمباران‌ها باید فوراً متوقف شود.

رهبر انقلاب: مسئولان بعضی از کشورها که با مسئولان کشور ما صحبت کردند، در دفاع از رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض‌شان این بوده که چرا فلسطینی‌ها غیرنظامی‌ها را کشتند.

🔺 اولاً این حرف خلاف واقع است. یعنی اصلاً این‌ها که در شهرک و این‌ها هستند غیرنظامی نیستند. همه‌شان مسلح‌اند.

🔺 حالا گیرم غیرنظامی. چه تعداد غیرنظامی کشته شدند. صدبرابر آن‌ها الان دارد این رژیم غاصب از زن و بچه و پیر و جوان می‌کشد. در این ساختمان‌های غزه نظامی‌ها که ساکن نیستند. نظامی‌ها جاهای خودشان هستند و آن‌ها هم می‌دانند. این‌ها همه مردم‌اند. مراکز پرجمعیت را انتخاب می‌کنند و می‌زنند. در همین چندروز فلسطینی‌ها در غزه چندهزار کشته دادند. این جنایت جلوی چشم همه‌ مردم دنیاست. دولت غاصب رژیم صهیونیستی امروز قطعاً باید محاکمه بشود.

تصاویر جهت دانلود

تصویر کم حجم

ویدئو جهت دانلود

ویدئو کم حجم
https://mobinonline.ir/?p=33561 کپی