حجاب اختیاری به نفع حفظ نظام است؟

ایشان بیان میکنند که: نظام نمیتواند ماجرا را جمع کند.
خب ایشان از ظرفیت های مردمی که پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است غافل شدند، قطعا همین ظرفیت مردمی انقلاب کرد، هشت سال دفاع مقدس داشت، فتنه ۸۸ را خاموش کرد، شهیدانی مانند محسن حججی و آرمان الله وردی داد اما نگذاشت به نظام خدشه ای وارد شود
تفاوت در زاویه نگاه به مسایل و میزان گستردگی نگاه است. اگر زاویه محدود و نگاه صرفا تجربی به مسایل داشته باشیم نوسانات نتایج و نظریات را میبینیم، اما زمانی که نگاه ما بر بستر اسلام باشد باآرامش نهایت تلاش خود را میکنیم که عاقبت با متقین است
(نگاهی به قرآن و قصص قرآنی و وعده پیروزی در قرآن میتواند راهنمای معتبری برای ایشان باشد)
ایشان بیان میکنند که: حجاب اختیاری به نفع حفظ نظام است
ایشان احتمالا مبانی و اهداف نظام اسلامی را نمی شناسند، زیرا در نظام اسلامی، لیبرالیسم و آزادی فردی در اجتماع جایگاهی ندارد. بنابراین بااین سطح اطلاعاتی پیشنهاد میدهیم که ایشان یا ارتقا اطلاعاتی داشته باشند و یا درباره آنچه بدان جاهل هستند مصلحت اندیشی نکنند؛ زیرا که قبل از ایشان افراد مختلف و حتی سیاسیون پیشنهاداتی مانند توقف پیشرفت نظامی را دادند که ثابت شد این نوع مصلحت اندیشی ها نه تنها نفعی برای نظام ندارد بلکه به ضرر نظام خواهد بود (نگاهی به ۸سال دوران ریاست جمهوری گذشته این حرف را ثابت میکند)
ایشان بیان میکنند که: هرکس باید خودش باشد و تلویحا اشاره میکنند که حجاب داشتن یعنی نقاب زدن
در روانشناسی رشد، در آسیب شناسی روانی و در روانشناسی اجتماعی یکی از مولفه های جدی که مورد بررسی قرار میگیرد رفتار فرد در حضور دیگران و در جامعه است
همانگونه که رهبر انقلاب تاکید کردند ما کاری نداریم که فلان فرد در خانه خود که رفتار غلطی دارد، وظیفه نظام هدایت افراد در اجتماع است
اگر قرار باشد هدایت افراد را زیرسوال ببریم، بنابراین تقریبا اکثر مشاغل فعلی از اعتبار ساقط میشوند، چه بسا والدین نیز باید وظیفه تربیت را کنار گذاشته و اجازه دهند فرزندشان خودش باشد و نقاب نزند! بنابراین آموزش تمامی آداب اجتماعی از جمله احترام به دیگران، کنترل خشم و.. مغایرت با خود بودن دارد و افراد باید هرزمان بدون کنترل خودشان هرآنچه میل دارند انجام دهند
(پیشنهاد میشود ایشان بجای تعبیر غلط نقاب، از واژه صحیح رعایت آداب و حریم اجتماعی استفاده کنند و ازین منظر به مسأله حجاب بنگرند)
ایشان بیان میکنند که: اگر حجاب قانونی شود منجر به لجبازی میگردد
امید داریم هم دولت و هم مردم، از تمام ظرفیت خود همزمان و بطور صحیح استفاده کنند تا درکنار اجرای قانون، دلایل عقلانی و روانی و اجتماعی استفاده از حجاب تبیین شود که در این صورت اکثریت افراد قطعا حجاب خود را چه بسا بهتر از قبل رعایت خواهند کرد
ایشان بیان میکنند که: نظام روشی جز سرکوب نمیداند. ماالبته با ایشان کامل موافق نیستیم، نظام تاکنون سرکوب جدی نداشته است که اگر چنین بود شاهد این بی بندوباری در سطح اجتماع نبودیم و اگر چنین بود اکثریت مردم از شرایط راضی بودند، متاسفانه اکنون اکثریت مردم که تمایل به مذهب یا تمایل به نگاه عقلانی (و نه هیجانی) به مسایل دارند، مخالف شرایط فعلی جامعه هستند و مطالبه جدی ما نیز استفاده ازاقناع و گفتگوی علمی- معرفتی و بیان عواقب ترویج بی حجابی اختیاری می باشد
ایشان بیان میکنند که: بعنوان یک نمونه پژوهشی در شهر شیراز بی حجابی اختیاری آزاد شود
متاسفانه امکان چنین پژوهشی وجود ندارد زیرا عواقب و نتایج این پژوهش الزاما در کوتاه مدت مشخص نمیگردد و احتیاج به زمان بررسی طولانی تری وجود دارد.
همچنین آیا ایشان تضمین میکنند که همه مردم بدانند و آگاه باشند که این یک پروژه علمی و زمان دار است و در این زمان اجازه خروج از شهر شیراز و مراوده با سایرین را ندارند و درنتیجه کنترل همه متغیرهای موثر بر سلامت روان افراد امکان پذیر باشد تا خدشه ای به نتایج وارد نشود.
بهتر نیست بجای انجام چنین پژوهشی غیرممکنی، از پژوهش های متعدد گذشته در ایران و در سایر کشورها که همبستگی دینداری و خصوصا رعایت حجاب با سلامت روان را بررسی کرده اند، استفاده کرد.
حرف بسیار است و گوش شنوا و چشم بینا و عقل متفکر متاسفانه اندک.
در خانه اگر کس است یک حرف بس است.
سربازان امام زمان (عج) مسحور اندیشه های خام و محدود نخواهند شد.